Regulamin sklepu internetowego www.diet-food.pl
- INFORMACJE OGÓLNE.
- Właścicielem sklepu internetowego www.diet-food.pl jest Mipama E.Z. Szafarz s.j. Rogatka 14Z Opatówek 62-860, zwany dalej Sprzedającym.
- Składający zamówienie, zwany jest w dalszej części regulaminu Klientem.
- Sprzedający zastrzega sobie prawo do dokonywania zmian w Regulaminie w każdym czasie. Zmiany Regulaminu obowiązują od momentu umieszczenia ich na stronie internetowej Sklepu. Zmiany Regulaminu nie mogą naruszać praw nabytych Klientów, korzystających ze Sklepu Internetowego www.diet-food.pl Zmiany nie dotyczą tych Klientów, którzy zawarli umowę sprzedaży.
- Adres do korespondencji. Mipama E.Z. Szafarz s.j. Rogatka 14Z Opatówek 62-860 [email protected]Numer rachunku bankowego Sprzedawcy:
- PL 55 1090 1128 0000 0001 0465 7979 Santander Bank Polska
- Zapytania mogą być kierowane na adres poczty elektronicznej [email protected] lub na numer telefonu +62 767 04 75 Reklamacje należy kierować na adres [email protected] Kontakt telefoniczny z obsługa sklepu jest możliwy od poniedziałku do piątku w godzinach 10.00 do 16.00.
- Niniejszy regulamin określa zasady korzystania ze sklepu internetowego dostępnego pod adresem www.diet-food.pl
- REJESTRACJA I LOGOWANIE
- Klienci mają możliwość skorzystania z rozszerzonych Usług Serwisu www.diet-food.pl po dokonaniu rejestracji, za pomocą narzędzi dostępnych w Serwisie www.diet-food.pl i logowania się w Serwisie www.diet-food.pl z wykorzystaniem danych dostępowych ustalonych podczas rejestracji.
- Rejestracja w Serwisie www.diet-food.pl następuje poprzez wcześniejszą akceptację Regulaminu oraz wprowadzenie do formularza rejestracyjnego prawdziwych, aktualnych, pełnych i prawidłowych danych Klienta, w szczególności takich jak adres e-mail oraz opcjonalne hasło. Rejestracja lub logowanie umożliwiają zapamiętanie w Serwisie www.diet-food.pl danych Klienta.
- Niedozwolone jest posługiwanie się przez Klienta w procesie rejestracji danymi innych osób, w tym cudzymi adresami e-mail. Posługiwanie się nieprawdziwymi, nieaktualnymi, nieprawidłowymi bądź niepełnymi danymi lub też danymi innych osób stanowi podstawę rozwiązania Umowy zawartej pomiędzy Klientem, aSprzedającym.
- Po dokonaniu rejestracji za pomocą formularza rejestracyjnego, Klient otrzyma na wskazany przez siebie w procesie rejestracji adres e-mail potwierdzający rejestrację oraz inne wymagane prawem informacje.
- Każdy Klient może posiadać jedno Konto. Założenie więcej niż jednego konta wymaga zgody wyrażonej przez Sprzedającego. Konta o zdublowanych danych są podstawą do ich usunięcia lub zablokowania do momentu uzyskania wyjaśnień. Zakazuje się korzystania z cudzych kont oraz udostępniania kont osobom trzecim.
- OFERTA SKLEPU.
- Oferta prezentowana na stronie jest oferta handlową.
- Momentem zawarcia umowy jest moment przyjęcia oferty Sklepu przez Klienta, co następuje przez złożenie zamówienia w sposób określony w pkt III.
- Prezentowane ceny są wyrażone w złotych polskich i zawierają podatek VAT. Ceny nie uwzględniają kosztów wysyłki. Koszty wysyłki są doliczane jako oddzielna pozycja w koszyku. Informacja o cenie przesyłki jest podawana przed zawarciem umowy sprzedaży.
- Do każdego wysyłanego zamówienia załączmy paragon lub fakturę.
- ZAMÓWIENIA.
- Domniemywa się, że Klient sklepu internetowego zapoznał się z treścią regulaminu przed złożeniem zamówienia.
- Zakupów w sklepie internetowym mogą dokonywać tylko osoby posiadające w polskim prawie zdolność do czynności prawnych.
- Zamówienie jest realizowane pod warunkiem prawidłowo wypełnionego formularza zamówienia oraz wybrania sposobu zapłaty i dostawy towaru.
- Po złożeniu zamówienia Klient otrzyma potwierdzenie złożenia w formie elektronicznej.
- Sklep diet-food.pl , zastrzega sobie, w razie wątpliwości, prawo do weryfikacji zamówienia telefonicznie lub pocztą elektroniczną. W przypadku braku możliwości kontaktu i weryfikacji zamówienia, Sklep zastrzega sobie prawo do wstrzymania realizacji zamówienia.
- Zamówienie realizujemy najpóźniej w piątym dniu roboczym po złożeniu zamówienia.
- W przypadku, gdy ze względu na brak zamówionego towaru, skompletowanie zamówienia nie jest możliwe w ustalonym terminie, Klient zostanie powiadomiony o niekompletności zamówienia. Ponadto zostanie poinformowany o możliwości jego zrealizowania w terminie późniejszym lub terminie normalnym ale z niekompletną jego realizacją oraz możliwością jego anulowania.
- W razie podjęcia decyzji przez Klienta (gdy Sklep nie jest w stanie skompletować całego zamówienia) o realizacji części zamówienia, pozostała część kwoty (w przypadku przedpłaty) zostanie mu zwrócona na wskazany rachunek.
- W razie podjęcia przez Klienta decyzji o rezygnacji z zamówienia( w przypadku gdy sklep nie jest w stanie skompletować całego zamówienia) cała kwota zostanie zwrócona Klientowi (w przypadku przedpłaty) na rachunek przez niego wskazany.
- Zamówiony towar jest wysyłany do Klienta niezwłocznie po jego skompletowaniu, a w przypadku wybrania płatności przelewem po uznaniu naszego rachunku (przy płatności przez przelewy24 potwierdzenie płatności otrzymujemy w ciągu 20 min).
- W szczególnych wypadkach (na skutek błędu informatycznego, lub nieuzasadnionego użycia kodu rabatowego bądź pozyskania i wykorzystania go w sposób niezgodny z regulaminem) sklep ma prawo odstąpić od sprzedaży i nie zrealizować zamówienia.
- WYSYŁKA TOWARU.
- Wysyłki realizowane są tyko w dni robocze.
- Wysyłka towaru jest realizowana od 1 do 2 dni roboczych. Dostępne sposoby dostawy zamówionych produktów: Kurier InPost, Paczkomat InPost, (nie mamy wpływu na godziny doręczenia paczek przez kuriera. Kurier nie ma obowiązku dzwonić do klienta przed doręczeniem paczki) – dostawy realizowane są wyłącznie za pośrednictwem w/w firmy kurierskiej. Odbiór osobisty
- Informujemy, iż ze względu na ograniczoną możliwość kontrolowania przesyłek zagranicznych, wysyłamy towar na terenie Rzeczpospolitej Polskiej oraz do wybranych krajów EU – lista dostępna na stronie przy finalizacji zamówienia.
- KOSZTY DOSTAW i FORMY PŁATNOŚCI
- Koszty przesyłki pokrywa Klient, zgodnie z opcjami przedstawionymi mu w formularzu zamówienia.
- Za zamówienie można zapłacić w następujący sposób. Przelew przez serwis „przelewy24”- serwis ten umożliwia dokonanie płatności za pomocą karty kredytowej lub szybkiego przelewu z wybranych polskich banków, płatność BLIK, odroczona płatność PayPo, Apple Pay, Google Pay.
- REKLAMACJE I ZWROTY.
- Klient może zgłaszać reklamacje dotyczące produktów sprzedanych w ramach Serwisu diet-food.pl poprzez przesłanie pisemnej reklamacji na adres Sprzedającego.
- Reklamacje można ponadto zgłaszać poprzez wysłanie wiadomości na adres e-mail: [email protected]
- Zgłoszenie reklamacji powinno zawierać oznaczenie osoby zgłaszającej reklamację (imię, nazwisko, adres zamieszkania, adres e-mail) oraz opis zdarzenia będącego przyczyną reklamacji.
- Reklamacje zostaną rozpatrzone w terminie 14 dni od daty otrzymania przez Sprzedającego prawidłowo złożonej reklamacji (zawierającej wymagane elementy i niewymagającej uzupełnienia).
- Klient otrzyma informację o sposobie rozpatrzenia reklamacji drogą korespondencji elektronicznej, na adres e-mail podany w reklamacji.
- Klient może odstąpić od umowy bez podania przyczyny, składając w terminie 14 dni od dnia doręczenia mu produktu stosowne oświadczenie w jakiejkolwiek formie lub bez wydania pisemnego oświadczenia po prostu odsyłając produkt.
- Do zachowania powyższego terminu
wystarczy wysłać oświadczenie/produkt przed jego upływem na adres: Mipama E.Z. Szafarz s.j. Rogatka 14Z Opatówek 62-860, mail: [email protected] . Warunkiem odstąpienia od umowy jest zwrot zakupionego produktu w oryginalnym, nieuszkodzonym opakowaniu. Szczegółowe informacje na temat prawa do odstąpienia od umowy dostępne są
- POLITYKA PRYWATNOŚCI.
- Administratorem danych osobowych w rozumieniu przepisu art. 4 ust. 7 rozporządzenia Parlamentu Europejskiego i Rady (UE) 2016/679 z dnia 27 kwietnia 2016 r. w sprawie ochrony osób fizycznych w związku z przetwarzaniem danych osobowych i w sprawie swobodnego przepływu takich danych oraz uchylenia dyrektywy 95/46/WE (ogólne rozporządzenie o ochronie danych) (dalej „ogólne rozporządzenie o ochronie danych”), w odniesieniu do danych Klientów, jest Mipama E.Z. Szafarz sp.j.
- Szczegółowe warunki postępowania z danymi osobowymi zostały uregulowane w Polityce Prywatności, która jest dostępna Polityka Prywatności stanowi integralną część niniejszego regulaminu.
- ROZWIĄZANIE UMOWY
- Świadczenie usług przez Sprzedającego w ramach Konta w Serwisie ma charakter bezterminowy, jednakże Klientowi przysługuje prawo zamknięcie Konta w każdym czasie.
- Oświadczenie o rozwiązaniu Umowy Klient może złożyć za pomocą wiadomości email, wysłanej z adresu email powiązanego z danym kontem Klienta na adres: [email protected]
- Z zastrzeżeniem pozostałych postanowień Regulaminu, Umowa może zostać rozwiązana przez Sprzedającego. w trybie natychmiastowym gdy:
- Zarejestrowany Klient narusza postanowienia Regulaminu, lub
- stwierdzono podanie przez Klienta danych lub oświadczeń nieprawdziwych, nieaktualnych, nieprawidłowych bądź niepełnych lub też danych innych osób, lub
- działania lub zaniechania Klienta negatywnie wpływają na dobre imię Sprzedającego lub w inny sposób istotnie szkodzą Sprzedającemu.
- W innych niż wskazane powyżej sytuacjach Sprzedający uprawniony jest do rozwiązania Umowy z zachowaniem 14-dniowego okresu wypowiedzenia.
- POSTANOWIENIA KOŃCOWE.
- W przypadku zmiany niniejszego Regulaminu, Sprzedawca poinformuje o tym Klientów na stronach Serwisu www.diet-food.pl oraz w drodze korespondencji e-mail.
- Zmiany Regulaminu wchodzą w życie w terminie określonym przez Sprzedającego, nie krótszym jednak niż 7 dni od dnia ogłoszenia o zmianach w Serwisie www.diet-food.pl oraz od dnia przesłania stosownego powiadomienia o zmianach do Klientów.
- W przypadku braku akceptacji nowego Regulaminu, Klient uprawniony jest do rozwiązania umowy, zgodnie z postanowieniami opisanym w rozdziale „Rozwiązanie Umowy”.
- We wszystkich sprawach nieuregulowanych w niniejszym Regulaminie zastosowanie znajdują przepisy powszechnie obowiązującego prawa polskiego, a w szczególności przepisy kodeksu cywilnego, ogólnego rozporządzenia o ochronie danych oraz ustawy o świadczeniu usług drogą elektroniczną.
- Wszelkie spory pomiędzy stronami Umowy rozstrzygane przez właściwy sąd powszechny. Klienci będący konsumentami mają możliwość skorzystania z pozasądowego sposobu rozpatrywania reklamacji i dochodzenia roszczeń przed Stałym Polubownym Sądem Konsumenckim przy Wojewódzkim Inspektorze Inspekcji Handlowej w Poznaniu. Informacje o sposobie dostępu do ww. trybu i procedur rozstrzygania sporów, znajdują się pod następującym adresem: www.uokik.gov.pl, w zakładce „Rozstrzyganie sporów konsumenckich”. Klienci będący konsumentami mają również możliwość skorzystania z unijnej platformy internetowej ODR, dostępnej pod adresem internetowym: http://ec.europa.eu/consumers/odr/, podając nasz adres email [email protected]
- Niniejszy Regulamin wchodzi w życie z dniem 01.01.2022.